Bičių produktų eksporto įmonė, parduodanti lietuviškus bičių produktus į įvairias Europos šalis

UAB „APIPRODUKTAI“ — viena pagrindinių bičių  produktų eksporto įmonių Lietuvoje, parduodanti  lietuviškus bičių produktus į įvairias Europos šalis.


Įmonė pradėjo savo veiklą 1997 metais, ir ją iki šiol vykdo Vilniuje. Šiuo metu įmonėje dirba penkių kvalifikuotų žmonių komanda, kuri yra pasiruošusi, geranoriškai, kompetentingai aptarnauti ir padėti Lietuvos bitininkams bei ūkininkams, superkant bičių produktus. Algirdas Žiūkas — įmonės savininkas ir vadovas nuo pat veiklos pradžios.

Įmonė specializuojasi bičių pikio, duonelės, žiedadulkių, vaško supirkime. Papildomu susitarimu iš pastovių produktų tiekėjų superka rūšinį medų. Išimtiniu atveju, esant konkrečiam užsakymui, superka bičių pienelį ir bičių nuodus. Vykdome neribotą produktų supirkimą, garantuojant stabilias kainas ir supirkimo kiekius. Supirkimo kainos priklauso nuo rinkos situacijos Europoje ir Lietuvoje. Stengiamės dirbti taip, kad jos išliktų ekonomiškai pagrįstos ir skatinančios bitininkystės verslą. Dirbame visoje Lietuvoje — per mūsų atstovus arba tiesiogiai.


Įmonė turi sukaupusi ilgametę patirtį superkant bičių produktus, suteikiant informaciją apie produktų paklausą, nustatant produktų gamybos kryptis ir reikalavimus kokybei. Įmonė vykdo švietėjišką veiklą, konsultuoja technologiniais produktų rinkimo klausimais. UAB „Apiproduktai“ padeda apsirūpinti pikio, žiedadulkių rinktuvais, kasmet remia Lietuvos bitininkų šventę ir kitus LBS renginius bei bitininkus.

Visa mūsų vykdoma veikla yra sertifikuota Valstybinės Maisto ir Veterinarinės Tarnybos pagal atitikimą RVASVT standarto reikalavimams gamybai ir prekybai. Produktų kokybės kontrolė  užtikrinama nuolatiniais, išsamiais laboratoriniais tyrimais. Tyrimams skiriame didelį dėmesį, kad atrastume problemas laiku ir į rinką tiektume tik aukščiausios kokybės produktus.  

Mūsų tikslas — prisidėti prie Lietuvos bitininkystės vystymo, didinat lietuviškų bičių produktų eksportą ir žinomumą, bei kokybės pripažinimą Europoje ir pasaulyje. Ilgalaikis tikslas — atrasti naujas rinkas, tokiu būdu keliant lietuviškų bičių produktų konkurencingumą ir pridėtinę vertę.